HrvatskaZabava

U skladu s imenom, mračniji: Novi album Plazmaticka ‘Hrđava vremena’

Originalno nastao 2013. u vrlo turbulentnom razdoblju Plazmatickovog privatnog života te nikada ranije nije bio objavljen

Album Hrđava vremena je originalno nastao 2013. u vrlo turbulentnom razdoblju Plazmatickovog privatnog života te nikada ranije nije bio objavljen.

Sam materijal je skladu s imenom, mračniji. U toj je fazi Plazmatick počeo raditi odmak od “pravih” instrumenata kakve je nekada pretjerano koristio (saksofoni, trube, afričke perkusije, organski zvuk, semplovi stvarnih instrumenata).

Iako je već bio na odmaku, oldschool dubstep bass mu je tada još bio interesantan, usporene “chopped & screwed” kodeinske eskapade producenata iz Houstona i Atlante otkrile su mu efekte sporog trance instrumentarija.

Zbog velike želje da album zaživi u fizičkom tj. vinilnom obliku dolazi do suradnje s američkim mastering inžinjerom zvuka Thaddeus Mooreom (liquidmastering.com) koji je udahnuo novu dozu svježine čitavom uratku. Iako se komunikacija odvijala samo emailom Thaddeusu je ovakav angažman bio veliki izazov jer rijetko radi s glazbenicima iz elektroničke sfere.

Plazmatickovo glazbeno putovanje tijekom 20 kalendarskih godina jurilo je kroz džunglu utjecaja, melodija, ritmova, šumova i emocija pa na neki način kulminiralo ‘Hrđavim vremenima’, desnom stranom jednadžbe, outputom i svojevrsnom kompilacijom cijele karijere, s manje saksofona, ali s puno više electro-noirea. Nešto kao audio katarza, hrabro gurnuta na asfalt urbane džungle, s primarnim pogonom ušnih i životnih iskustava gomilanih tijekom posljednjeg desetljeća siromašne diskografske, ali bogate slušateljske aktivnosti.„Hrđava vremena“ su položeni ispit zrelosti za glazbenu karijeru koja je postala tinejdžer, razigrani, neposlušni, ali i dovoljno odrasli, za ljubav spreman i za rat sposoban komad mladosti. A za mladost uvijek ima vremena.” by Velimir Grgić

Seiji Kurata japanski je umjetnik, i svjetski priznat te cijenjen majstor fotografije. Rođen je u Tokiju 1945.g. U svom opusu radio je s uljima, raznim printevima i eksperimentalnim filmovima. Svoj je rad najviše temeljio na detaljnim prikazima portreta iz svijeta bōsōzokua, gangstera, striptizeta, transvestita i drugih ‘neprilagođenih’ aktera iz sfere društva.

Printevi Kuratinih fotografija nalaze se u stalnoj kolekciji International Centre of Photography (New York, USA), Brooklyn Museum i u Tokyo Metropolitan Museum of Photography.


 Fotografija na omotu korištena uz dopuštenje autora:

A Tattooed Man, rooftop of the Bungeiza Street Building, Ikebukuro, Tokyo, 1975 ©︎ Keiko Kurata 

Plazmatick je u kontakt sa Seijijem došao svojom upornošću i velikom željom za suradnjom. Ponajprije jer mu se svidjela (slučajnim naletom) njegova slika pripadnika yakuze uslikana na krovu jedne zgrade. Nakon mjesec dana prekomjernog e-mail bombardiranja galerija i japanskih foto-portala kontakt je bio uspostavljen preko Kuratinog kolege Yoichi Nagate.

Dozvola za korištenje fotografije je dobivena, ali samo za 100 fizičkih kopija albuma. Ovo će ujedno Hrđava vremena činiti vrlo limitiranim te vrijednim kolekcionarskim izdanjem. Pošto je Seiji tražio Plazmatickovu dozvolu da sam materijal služi kao soundtrack njegove putujuće foto-izložbe potraga za izdavačem nije dugo trajala.

Prema vlastitoj želji Plazmatick je htio da ovo bude prvi službeni album pod izdavačkom etiketom. Službeni izlazak se očekuje nadolazeću jesen.

Nažalost, Seiji Kurata je nedavno preminuo ostavivši tako veliku prazninu u umjetničkom miljeu što i ovom albumu na kraju daje jednu vrlo emotivnu crtu.

Otplovite u vizualnu avanturu za video numeru naziva Ostani doma koja će se također naći na albumu Hrđava vremena.

Plazmatick virtualno
YT –> youtube.com/plazmatick 
IG –>  instagram.com/plazmatick
FB –> facebook.com/plazmatick


Plazmatick logo by Goga Pavlek

Tags

Povezani članci

Back to top button
Close
Close